Informacje o projekcie

„Liderzy e-usług wśród miast średnich województwa wielkopolskiego i lubuskiego”

O PROJEKCIE

Informacje ogólne

Projekt partnerski pt. „Liderzy e-usług wśród miast średnich województwa wielkopolskiego
i lubuskiego” jest realizowany od 10.12.2018 r. do 31.03.2020 r. wspólnie przez następujące instytucje:

  1. MTD Consulting Marcin Król – Partner wiodący
  2. Gmina Jarocin
  3. Gmina Miejska Koło
  4. Gmina Miejsko-Wiejska Krotoszyn
  5. Leszno Miasto na Prawach Powiatu
  6. Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
  7. Gmina Rawicz
  8. Gmina Miejska Turek
  9. Gmina Żagań o statusie miejskim
  10. Gmina Żary o statusie miejskim
  11. Edukacja IT Sławomir Malec

Wartość projektu wynosi:  1 964 928,00 PLN, a dofinansowanie projektu z UE  1 650 176,00 PLN

Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi priorytetowej: II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.

 

Cel projektu

„Poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 9 Urzędach JST z woj. wielkopolskiego i lubuskiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami dziedzinowymi oraz podniesienie kompetencji 344 kadr w ramach 7 zadań od 10.12.2018 r. do 31.03.2020 r.”

Zadania zaplanowane w projekcie:

  1. Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 8 urzędach JST
  2. Wdrożenie rozwiązań w 9 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje.
  3. Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 9 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta.
  4. Wdrożenie rozwiązań w 4 urzędach JST w zakresie opracowania planów wykorzystania zasobu nieruchomości, zagospodarowania pustostanów, skutecznej realizacji umów najmu i dzierżawy, elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości.
  5. Doskonalenie kompetencji 72 kadr z 9 urzędów JST w obszarze podatków i opłat.
  6. Doskonalenie kompetencji 55 kadr z 9 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami.
  7. Doskonalenie kompetencji 217 kadr z 9 urzędów JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi.

 Zaplanowane w projekcie wskaźniki rezultatu i produktu

  1. 9 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców
  2. 9 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami
  3. 8 jednostek samorządu terytorialnego, które dokonały elektronizacji procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacji rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy (Zad.1)
  4. 9 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiony został dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje poprzez wdrożenie rozwiązań w ramach Zad. 2
  5. 9 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiona została jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta poprzez wdrożenie rozwiązań zarządczych w ramach Zad. 3
  6. 4 jednostki samorządu terytorialnego u których poprawiona została elektronizacja procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości oraz usprawnienia procesu współpracy
    i kontroli zarządców zasobów nieruchomości w ramach Zad. 4
  7. 344 pracowników samorządowych, którzy podnieśli kompetencje w obszarach: obsługi podatkowej, zarządzania nieruchomościami i z zakresu niezbędnego dla efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi (Zad.5,6,7).
  8. 18 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań w 9 JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych oraz nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje (Zad.2)
  9. 18 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań zarządczych z zakresu zarządzania satysfakcją klienta w 9 JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców
    i przedsiębiorców (Zad. 3)
  10. 23 osób objętych szkoleniami / doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych.

REKRUTACJA

Ogłoszenie o rozpoczęciu rekrutacji na szkolenia modułowe

Uprzejmie informujemy, że od 11 lutego do  18 lutego 2019 r. rozpoczynamy  proces rekrutacji uczestników projektu dla potrzeb przeprowadzenia kompleksowych szkoleń pracowników samorządowych dla wszystkich modułów. Szkolenia będą realizowane od marca 2019 r.

  • Moduł 1 – Segment 1- Pracownicy zajmujący się obsługą podatków i opłat lokalnych
  • Moduł 2 – Segment 2 – Pracownicy zajmujący się zarządzaniem nieruchomościami, lokalami użytkowymi i nieruchomościami gruntowymi przeznaczonymi pod inwestycje lub promocją inwestycji w regionie
  • Moduł 3 – Segment 3 – Pracownicy na stanowiskach kierowniczych
  • Moduł 4 – Segment 4 – Pracownicy zajmujący się obsługą informatyczną urzędu
  • Moduł 5 – Segment 5 – Pracownicy według potrzeb stanowisk pracy, zajmujący się przepływem korespondencji elektronicznej i obsługą klienta

Poniżej udostępniamy niezbędne w procesie rekrutacji dokumenty.

Załączniki:

Załącznik 1_Delegowanie pracownika do projektu_PRACODAWCA

Załącznik 2a_Zgloszenie uczestnictwa do projektu_PRACOWNIK

Załącznik 2b Ankieta deficytów kompetencji_PRACOWNIK segment 4

Załącznik 2b Ankieta deficytów kompetencji_PRACOWNIK segment 5

Załącznik 2b_Ankieta deficytów kompetencji_PRACOWNIK segment 1

Załącznik 2b_Ankieta deficytów kompetencji_PRACOWNIK segment 2

Załącznik 2b_Ankieta deficytów kompetencji_PRACOWNIK segment 3

Załącznik 3_Równościowy regulamin rekrutacji i udziału w projekcie

 

BIURO PROJEKTU

MTD Consulting Marcin Król

ul. Naramowicka 154

61-619 Poznań

Masz pytania? Jestesmy do Twojej dyspozycji

Podaj swój adres email, a my skontaktujemy sie z Toba.
Obiecujemy, że nie przekazemy go nigdzie dalej ani nie wyslemy Tobie spamu.

    Zapraszamy Podejmijmy współpracę

    Napisz lub zadzwoń - nawiążmy owocną współpracę.

    Zaufali nam już m.in.: