Informacje o projekcie

„Liderzy e-usług wśród miast średnich województwa wielkopolskiego i lubuskiego”

O PROJEKCIE

Informacje ogólne

Projekt partnerski pt. „Liderzy e-usług wśród miast średnich województwa wielkopolskiego
i lubuskiego” jest realizowany od 01.01.2019 r. do 31.03.2020 r. wspólnie przez następujące instytucje:

  1. MTD Consulting Marcin Król – Partner wiodący
  2. Gmina Jarocin
  3. Gmina Miejska Koło
  4. Gmina Miejsko-Wiejska Krotoszyn
  5. Leszno Miasto na Prawach Powiatu
  6. Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
  7. Gmina Rawicz
  8. Gmina Miejska Turek
  9. Gmina Żagań o statusie miejskim
  10. Gmina Żary o statusie miejskim
  11. Edukacja IT Sławomir Malec

Wartość projektu wynosi:  1 964 928,00 PLN, a dofinansowanie projektu z UE  1 650 176,00 PLN

Cel projektu

„Poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 9 Urzędach JST z woj. wielkopolskiego i lubuskiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami dziedzinowymi oraz podniesienie kompetencji 344 kadr w ramach 7 zadań od 1.01.2019 do 31.03.2020 r.”

Zadania zaplanowane w projekcie:

  1. Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 8 urzędach JST
  2. Wdrożenie rozwiązań w 9 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje.
  3. Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 9 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta.
  4. Wdrożenie rozwiązań w 4 urzędach JST w zakresie opracowania planów wykorzystania zasobu nieruchomości, zagospodarowania pustostanów, skutecznej realizacji umów najmu i dzierżawy, elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości.
  5. Doskonalenie kompetencji 72 kadr z 9 urzędów JST w obszarze podatków i opłat.
  6. Doskonalenie kompetencji 55 kadr z 9 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami.
  7. Doskonalenie kompetencji 217 kadr z 9 urzędów JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi.

 Zaplanowane w projekcie wskaźniki rezultatu i produktu

  1. 9 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców
  2. 9 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami
  3. 8 jednostek samorządu terytorialnego, które dokonały elektronizacji procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacji rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy (Zad.1)
  4. 9 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiony został dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje poprzez wdrożenie rozwiązań w ramach Zad. 2
  5. 9 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiona została jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta poprzez wdrożenie rozwiązań zarządczych w ramach Zad. 3
  6. 4 jednostki samorządu terytorialnego u których poprawiona została elektronizacja procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości oraz usprawnienia procesu współpracy
    i kontroli zarządców zasobów nieruchomości w ramach Zad. 4
  7. 344 pracowników samorządowych, którzy podnieśli kompetencje w obszarach: obsługi podatkowej, zarządzania nieruchomościami i z zakresu niezbędnego dla efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi (Zad.5,6,7).
  8. 18 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań w 9 JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych oraz nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje (Zad.2)
  9. 18 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań zarządczych z zakresu zarządzania satysfakcją klienta w 9 JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców
    i przedsiębiorców (Zad. 3)
  10. 23 osób objętych szkoleniami / doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych.

REKRUTACJA

AKTUALNY HARMONOGRAM SZKOLEŃ

HARMONOGRAM SZKOLEŃ

Harmonogram Poznań

BIURO PROJEKTU

BIURO PROJEKTU

Masz pytania? Jestesmy do Twojej dyspozycji

Podaj swój adres email, a my skontaktujemy sie z Toba.
Obiecujemy, że nie przekazemy go nigdzie dalej ani nie wyslemy Tobie spamu.

Zapraszamy Podejmijmy współpracę

Napisz lub zadzwoń - nawiążmy owocną współpracę.

Zaufali nam już m.in.: