Informacje o projekcie

„Urzędy Powiatu Bytowskiego gotowe na świadczenie elektronicznych usług publicznych”

O PROJEKCIE

Informacje ogólne

Projekt partnerski pt. „Urzędy Powiatu Bytowskiego gotowe na świadczenie elektronicznych usług publicznych” jest realizowany od 01.04.2018r. do 30.06.2019r. wspólnie przez następujące instytucje:

  • Euro Innowacje sp. z o.o. – Partner wiodący
  • Powiat Bytowski
  • Gmina Bytów
  • Gmina Czarna Dąbrówka
  • Gmina Kołczygłowy
  • Gmina Lipnica
  • Gmina Miastko
  • Gmina Parchowo
  • Gmina Studzienice
  • Gmina Trzebielino

Wartość projektu wynosi: 1 791 050,40 PLN, a dofinansowanie projektu z UE 1 507 102,40 PLN

Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi priorytetowej: II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.

 

Cel projektu

„Poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 9 Urzędach JST z powiatu bytowskiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez integrację i modernizację (SD) i (ESOD), wdrożenie nowoczesnych rozwiązań zarządczych oraz podniesienie kompetencji kadr w ramach 7 zad. w projekcie w terminie  do 30.06.2019”

Zadania zaplanowane w projekcie:

  • Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 9 urzędach JST
  • Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 9 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta
  • Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 9 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta
  • Wdrożenie rozwiązań w Starostwie Powiatowym w Bytowie w zakresie poprawy elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości oraz usprawnienia procesu współpracy i kontroli zarządców zasobów nieruchomości
  • Doskonalenie kompetencji 39 kadr z 9 urzędów JST w obszarze podatków i opłat
  • Doskonalenie kompetencji 45 kadr z 9 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami
  • Doskonalenie kompetencji 161 kadr z 9 urzędów JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi.

 

Wskaźniki rezultatu zaplanowane w projekcie

  • 9 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców
  • 9 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami
  • 9 jednostek samorządu terytorialnego, które dokonały elektronizacji procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacji rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy (Zad.1)
  • 9 jednostek samorządu terytorialnego, które uruchomiły punkt potwierdzania profilu zaufanego (PPPZ) (Zad.1)
  • 9 Liczba jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiony został dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje poprzez wdrożenie rozwiązań w ramach Zad. 2
  • 9 Liczba jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiona została jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta poprzez wdrożenie rozwiązań zarządczych w ramach Zad. 3
  • 1 jednostka samorządu terytorialnego u której poprawiona została elektronizacja procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości oraz usprawnienia procesu współpracy i kontroli zarządców zasobów nieruchomości w ramach Zad. 4
  • 245 pracowników samorządowych, którzy podnieśli kompetencje w obszarach: obsługi podatkowej, zarządzania nieruchomościami i z zakresu niezbędnego dla efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi (Zad.5,6,7)
  • 56 opracowanych formularzy elektronicznych do e-usług (Zad.1)
  • 18 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań w 9 JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych oraz nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje (Zad.2)
  • 18 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań zarządczych z zakresu zarządzania satysfakcją klienta w 9 JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców (Zad. 3)

REKRUTACJA

Wkrótce więcej informacji.

HARMONOGRAM SZKOLEŃ

Wkrótce więcej informacji.

BIURO PROJEKTU

Beneficjent: Euro Innowacje sp. z o.o.
ul. Garbary 100/11, 61-757 Poznań
Tel/fax +48 61 639 49 60
e-mail biuro@euroinnowacje.com

Monika Klemke-Pitek – Kierownik projektu
tel. +48501365005
e-mail: monika.kp@euroinnowacje.com

Lidia Kozłowska – młodszy specjalista ds. realizacji projektów
Tel. +48502739638
e-mail: l.kozlowska@euroinnowacje.com

Biuro Projektu reprezentujące 9 partnerów JST:
Starostwo Powiatowe w Bytowie
Ul. ks. dr. Bolesława Domańskiego 2
77-100 Bytów

Klaudia Wałdoch
Specjalista ds. współpracy z partnerami
Tel. 59 822 80 04
k.waldoch@powiatbytowski.pl

Partner projektu spoza JST: CWA S.A.
ul. Górecka 30
60-201 Poznań
tel. +48 61 661 32 42
e-mail: biuro@cwa.pl
www.cwa.pl

Masz pytania? Jestesmy do Twojej dyspozycji

Podaj swój adres email, a my skontaktujemy sie z Toba.
Obiecujemy, że nie przekazemy go nigdzie dalej ani nie wyslemy Tobie spamu.

    Zapraszamy Podejmijmy współpracę

    Napisz lub zadzwoń - nawiążmy owocną współpracę.

    Zaufali nam już m.in.: