Informacje o projekcie

Partnerstwo miast średnich pomorza i północnej wielkopolski na rzecz wdrażania e-usług

O Projekcie

Informacje ogólne

Projekt partnerski pt. „Partnerstwo miast średnich pomorza i północnej wielkopolski na rzecz wdrażania e-usług” jest realizowany od 10.12.2018 r. do 31.03.2020 r. wspólnie przez następujące instytucje:

  • Euro Innowacje sp. z o.o. – Partner wiodący
  • Miasto Białogard
  • Gmina Choszczno
  • Gmina Miasto Kołobrzeg
  • Gmina Miasto Lębork
  • Gmina Miejska Pruszcz Gdański
  • Miasto Szczecinek
  • Gmina Miejska Świdwin
  • Gmina Miasto Świnoujście
  • Gmina Miejska Tczew
  • Gmina Miejska Wałcz
  • Gmina Miasto Złotów

Wartość projektu wynosi: 2 371 142,45 PLN, a dofinansowanie projektu z UE 1 993 030,45 PLN

Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi priorytetowej: II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.

Cel projektu

„Poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 11 Urzędach JST z woj. zachodnio-pomorskiego, pomorskiego i Wielkopolskiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami dziedzinowymi oraz podniesienie kompetencji 402 kadr w ramach 7 zadań od 10.12.2018 do 31.03.2020.”

 

Zadania zaplanowane w projekcie:

  • Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 11 urzędach JST
  • Wdrożenie rozwiązań w 9 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje
  • Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 6 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta
  • Wdrożenie rozwiązań w 2 urzędach JST w zakresie opracowania planów wykorzystania zasobu nieruchomości, zagospodarowania pustostanów, skutecznej realizacji umów najmu i dzierżawy, elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości
  • Doskonalenie kompetencji 93 kadr z 11 urzędów JST w obszarze podatków i opłat
  • Doskonalenie kompetencji 77 kadr z 11 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami
  • Doskonalenie kompetencji 232 kadr z 11 urzędów JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi

 

Wskaźniki rezultatu zaplanowane w projekcie

  • 11 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców
  • 11 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami
  • 11 jednostek samorządu terytorialnego, które dokonały elektronizacji procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacji rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy (Zad.1)
  • 9 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiony został dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje poprzez wdrożenie rozwiązań w ramach Zad. 2
  • 6 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiona została jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta poprzez wdrożenie rozwiązań zarządczych w ramach Zad. 3
  • 2 jednostki samorządu terytorialnego u których poprawiona została elektronizacja procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości oraz usprawnienia procesu współpracy i kontroli zarządców zasobów nieruchomości w ramach Zad. 4
  • 402 pracowników samorządowych, którzy podnieśli kompetencje w obszarach: obsługi podatkowej, zarządzania nieruchomościami i z zakresu niezbędnego dla efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi (Zad.5,6,7)
  • 18 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań w 9 JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych oraz nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje (Zad.2)
  • 12 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań zarządczych z zakresu zarządzania satysfakcją klienta w 6 JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców (Zad. 3)
  • 24 osoby objęte szkoleniami / doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych

Masz pytania? Jestesmy do Twojej dyspozycji

Podaj swój adres email, a my skontaktujemy sie z Toba.
Obiecujemy, że nie przekazemy go nigdzie dalej ani nie wyslemy Tobie spamu.

    Zapraszamy Podejmijmy współpracę

    Napisz lub zadzwoń - nawiążmy owocną współpracę.

    Zaufali nam już m.in.: