O projekcie
Informacje ogólne
Projekt partnerski pt. „E-urzędy w powiecie wągrowieckim i gnieźnieńskim” jest realizowany od 01.09.2016r. do 31.12.2017r. wspólnie przez następujące instytucje:
- MTD Consulting Marcin Król – Partner wiodący
- Gminę Damasławek
- Gminę Gołańcz
- Gminę Mieścisko
- Powiat Wągrowiecki
- Gminę Wapno
- Gminę Miejską Wągrowiec
- Gminę Kiszkowo
- Gminę Mieleszyn
- Centrum Wspierania Administracji Pro Publico sp. z o.o. S.K.A
Wartość projektu wynosi: 1 561 720,84 PLN, a dofinansowanie projektu z UE: 1 316 218,32 PLN
Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi priorytetowej: II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Cel projektu
„Poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 8 Urzędach JST z 2 powiatów (wągrowieckiego i gnieźnieńskiego) województwa wielkopolskiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez integrację i modernizację (SD) i (ESOD), wdrożenie nowoczesnych rozwiązań zarządczych oraz podniesienie kompetencji kadr w ramach 7 zadań w projekcie w terminie do 31.12.2017r.”
Zadania zaplanowane w projekcie:
- Wdrożenie rozwiązań dla potrzeb elektronizacji procesu obsługi podatkowej w 7 JST
- Wdrożenie rozwiązań dla potrzeb dostępu do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach w 8 JST
- Wdrożenie rozwiązań zarządczych dla potrzeb zarządzania satysfakcją klienta w 8 JST
- Wdrożenie rozwiązań dla potrzeb skutecznej realizacji umów najmu i dzierżawy oraz elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości poprzez zakup programów dziedzinowych w 1 JST
- Przeszkolenie 42 pracowników samorządowych z 7 JST w obszarze podatków i opłat
- Przeszkolenie 28 pracowników samorządowych z 8 JST w obszarze nieruchomości
- Przeszkolenie 154 pracowników samorządowych z 8 JST w innych obszarach dla poprawy efektywności świadczenia usług administracyjnych.
Zaplanowane w projekcie wskaźniki rezultatu
- Jednostek Samorządu Terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców
- 8 Jednostek Samorządu Terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami
- 7 Jednostek Samorządu Terytorialnego, które zintegrowały i zmodernizowały obieg dokumentów (ESOD) i systemy dziedzinowe do podatków i opłat (SD) dla potrzeb elektronizacji procesu obsługi podatkowej, automatyzacji rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy (Zad.1)
- 8 Jednostek Samorządu Terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania poprawiające dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych (Zad. 2)
- 8 Jednostek Samorządu Terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania zarządcze poprawiające jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta (Zad. 3)
- 1 Jednostka Samorządu Terytorialnego, która wdrożyła rozwiązania z zakresu elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości w oparciu o dane z zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Zad. 4)
- 224 pracowników samorządowych, którzy podnieśli kompetencje w obszarach: obsługi podatkowej, zarządzania nieruchomościami i z zakresu niezbędnego dla efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi (Zad. 5,6,7)
- 3 Jednostki Samorządu Terytorialnego, w których uruchomiono punkt potwierdzania profilu zaufanego (Zad.1).
Rekrutacja
19.06.2017r. Pracownicy według potrzeb stanowisk pracy
Uprzejmie Informujemy, iż kontynuujemy proces rekrutacji uczestników projektu dla potrzeb przeprowadzenia kompleksowych szkoleń pracowników samorządowych.
W okresie od 23 czerwca do 30 czerwca 2017r prowadzimy rekrutację uczestników na szkolenia rozpoczynające się w III kwartale 2017r:
Segment 5: Pracownicy według potrzeb stanowisk pracy, zajmujący się przepływem korespondencji elektronicznej i obsługą klienta (Moduł 5)
Uwaga: W szkoleniach dla modułu 5 mogą wsiąść udział wszyscy pracownicy samorządowi (niezależnie od stanowiska), którzy nie brali udziału w poprzednich szkoleniach dla Segmentów 1,2,3,4.
Prosimy o dostarczenie wypełnionej dokumentacji rekrutacyjnej:
Załącznik 1 dla pracodawcy
Załącznik 2 dla pracownika
Do Biura Projektu: Partner JST: Starostwo Powiatowe w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec w nieprzekraczalnym terminie 28 kwietnia 2017r z dopiskiem „Rekrutacja do projektu 2.18.”
Wszelkich informacji o rekrutacji udziela Pani Monika Helwig – Specjalista ds. administracyjnych, tel: +48 67 26 80 527, e-mail: mhelwig@wagrowiec.pl
Do pobrania:
Załącznik 1 dla pracodawcy Wagrowiec
Załącznik 2 dla pracownika Wagrowiec
Załącznik 3_harmonogram_19_04_2017_wagrowiec
19.04.2017r. Pracownicy zajmujący się obsługą podatków i opłat lokalnych
Uprzejmie Informujemy, iż kontynuujemy proces rekrutacji uczestników projektu dla potrzeb przeprowadzenia kompleksowych szkoleń pracowników samorządowych.
W okresie od 21 kwietnia do 28 kwietnia 2017r prowadzimy rekrutację uczestników na szkolenia rozpoczynające się w II kwartale 2017r:
Segment 1: Pracownicy zajmujący się obsługą podatków i opłat lokalnych (Moduł 1)
Prosimy o dostarczenie wypełnionej dokumentacji rekrutacyjnej:
- Załącznik 1 dla pracodawcy
- Załącznik 2 dla pracownika
- do Biura Projektu: Partner JST: Starostwo Powiatowe w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15, Wągrowiec w nieprzekraczalnym terminie 28 kwietnia 2017r z dopiskiem „Rekrutacja do projektu 2.18.”
Wszelkich informacji o rekrutacji udziela Pani Monika Helwig – Specjalista ds. współpracy z Partnerami, e-mail: mhelwig@wagrowiec.pl
Do pobrania:
Biuro projektu
Biuro projektu:
Starostwo Powiatowe w Wągrowcu
ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec
tel. 67 26 80 527
e-mail: m.helwig@wagrowiec.pl
Biuro Beneficjenta:
MTD Consulting Marcin Król
Garbary 100/11, 61-757 Poznań
tel. 61 639 49 60
e-mail: marcin.krol@mtdconsulting.pl
MTD Consulting Marcin Król (Partner Wiodący):
Marcin Król – Kierownik projektu
tel: 502 358 857, e-mail: marcin.krol@mtdconsulting.pl
Starostwo Powiatowe w Wągrowcu (Partner JST):
Monika Helwig – Specjalista ds. administracyjnych
tel: 67 26 80 527, e-mail: mhelwig@wagrowiec.pl
Magdalena Torz – Specjalista ds. współpracy z partnerami
tel: 67 26 80 526, e-mail: magda.jessa@wagrowiec.pl
Centrum Wspierania Administracji Pro Publico (Partner spoza JST):
Malwina Latanowicz – Specjalista ds. szkoleń
tel: 61 661 32 42, e-mail: malwina@cwa.pl
W naszej ofercie znajdziecie Państwo również
Masz pytania? Jestesmy do Twojej dyspozycji
Podaj swój adres email, a my skontaktujemy sie z Toba.
Obiecujemy, że nie przekazemy go nigdzie dalej ani nie wyslemy Tobie spamu.
Zapraszamy Podejmijmy współpracę
Napisz lub zadzwoń - nawiążmy owocną współpracę.